Jump to content

Photo Plan zwei Dachflächen


mats
 Share

Recommended Posts

Hallo zusammen, 

 

ich würde gern in Photo Plan zwei Dachflächen mit unterschiedlicher Ausrichtung planen.

Mein Vorgehen war/ist, dass ich eine zweite "Ebenengeometrie 3D" und darunter eine zweite "Photovoltaikfläche" anlege. Jedoch kommt dann die Meldung, das nur die erste Modulfläche angelegt werden kann (siehe Screenshot). Wo liegt den hier mein Fehler? 

Danke im Voraus! 

Beste Grüße

Mats

12-04-_2022_13-25-06.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...