Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej 

Jeg er ny i dette program, og har en masse spørgsmål.

1.  Genveje: kan man ikke aktivere alm. genveje som i andre programmer.
  2. Kunne man kigge på at gøre der mere intuitivt som eks. Revit
  3. Er der et sted hvor der ligge nogle video man kan se igennem. Der ligge ikke meget på Youtube, Desværre.
  4. Kan man se på hvad der programmet så langsom at arbejde med. Jeg sider normalt med store komplekse byggerier der kræver noget og det kører uden problem. Med dette program går i stå ofte og er nød til at lukke programmet. og så mister jeg alt arbejde.
  5. Når man har en bygning med ca. 2500 moduler og 14 inverter på, er der en nem og smart måde at dele modulerne på op. Synes ikke Edit module allocations virker når man har mange moduler inden. Det er som programmet ikke kan følge med. kan man arbejde Offline mens man gør det så den ikke går ned.

Pfh. mange tak for hjælpen.

Posted

Hello,

I translated your message with DeepL. I hope I got it right. Please consider asking in english next time.

Shortcuts: can't you activate normal shortcuts like in other programmes.
Could you look at making it more intuitive like Revit, for example?

Could specify which shortcuts you would expect for which action and name some references where this is applied?

Is there a place where there are some videos you can watch? There is not much on Youtube, unfortunately.

Can you look at what makes the programme so slow to work with? I usually work with large complex buildings that require something and it runs without a problem. With this programme, I often get stuck and have to close the programme and then I lose all work.

We are trying to improve our performance. If you encounter a bug sending a bugreport helps us identify the weak spots and bugs. We are currently working on a completely new 3D environment which will also perform better.

------------------

Hej, du,

Jeg har oversat din besked med DeepL. Jeg håber, jeg gjorde det rigtigt. Overvej venligst at spørge på engelsk næste gang.

Genveje: Kan man ikke aktivere normale genveje som i andre programmer?
    Kunne man se på at gøre det mere intuitivt som i Revit, for eksempel?

Kan du specificere, hvilke genveje du forventer til hvilken handling, og nævne nogle referencer, hvor dette anvendes?

Er der et sted, hvor der er nogle videoer, man kan se? Der er ikke meget på Youtube, desværre.

Du kan finde vejledninger på engelsk på vores youtube-kanal https://www.youtube.com/@valentinsoftware/videos
    Vi tilbyder også gratis webinarer (på tysk og engelsk) på vores hjemmeside. https://valentin-software.com/en/training/webinars/

Kan du se på, hvad der gør programmet så langsomt at arbejde med? Jeg arbejder normalt med store komplekse bygninger, der kræver noget, og det kører uden problemer. Med dette program sidder jeg ofte fast og er nødt til at lukke programmet, og så mister jeg alt arbejdet.

Vi forsøger at forbedre vores performance. Hvis du støder på en fejl, kan du sende en fejlrapport, som hjælper os med at identificere de svage punkter og fejlene. Vi arbejder i øjeblikket på et helt nyt 3D-miljø, som også vil fungere bedre.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)